Dit gerecht is gemakkelijk te bereiden op 2 pitten en voedzaam, zeker na de flinke fietstocht die ik had gemaakt smaakte het me prima .Omdat ik het voor 1 persoon gemaakt heb zet ik er geen hoeveelheden bij, dat kan je gewoon zelf bedenken.

  • Bak de katenspek (bio, goed te verkrijgen elke supermarkt) en champignons (bio) in het pan ,gewoon in het spekvet anders wat olijfolie toevoegen. Wat gemalen peper erover strooien.
  • Kook ondertussen de tagliatelle ( bio en volkoren) in 9.min gaar met wat zout.
  • Voeg  2 stengels bosuitjes toe, in ringetjes.
  • Bak even mee en roer 1 eetl. kruidenroomkaas erdoor heen met evt .wat kookvocht v.d tagliatella.
  • Omdat ik basilicum op mijn campingtafel heb staan , heb ik dit er tijdens het eten er nog opgedaan, mhh. Kan ook zonder.

527

Dit recept bevat geen:
Conserveermiddel
Kunstm.smaakversterkers

529

