Deze maandagmorgen had ik weinig ideeën over het weekmenu . Toch naar wat buurtwinkels gegaan en rondgekeken.
Bij de groenteboer lag een recept met paksoi ” dat is mooi voor vandaag “dacht ik. Na de kiprollade van gisteren een dagje zonder vlees vind ik helemaal oké.
Even nadenken en zo rolt er toch een menu uit

_DSC0140Maandag:
Stamppot met paksoi met knoflook champignons en bosui

Dinsdag:
Lasagne ( Jamie Olivier recept )

Woensdag:
Mihoen met oosterse roerbakgroenten en Chinese kruiden, seroendeng en evt. satesaus en Meloen

Donderdag :
Zelfgemaakte pizza. (  Vorige wk gemist , mijn man nam me uit eten die avond, overigens geweldig lekker gegeten bij “de Vendel “in Veenendaal)

Vrijdag:
Patat (oven) met sla en erwten en snacks of zalm uit oven

Zaterdag:
Allerlei salades , hapjes en hartige taarten

Zondag:
Soep van verse groenten ( nog bedenken welke groente dat gaat worden)

 

