weblog 28 sept 025

Vanavond  kwam ik een recept tegen dat we met onze bruiloft ( ja, 29 jr geleden) aan ons is gegeven  ( Zo’n A4tje waar iedereen een recept voor je opschreef, jeweetwel 🙂
Sommigen hiervan worden klassiekers. Zoals ” de jachtschotel : van mijn grote zus. Mmh met goudreinetten .
Deze wk ga ik hem weer eens maken , alleen dan wel met rundvlees, want varkensvlees eet ik bijna niet ( alleen biologische spekjes e, ontbijtspek etc).
Ook kinderen vinden dit erg lekker.
Ik hoop hem op de weblog te gaan publiceren als recept, dan mogen jullie dit zelf uitproberen.
Nichten en neven Evers , dit wordt jullie kans om deze nostalgisch maaltijd zelf te maken , net zo lekker als moeders dat kon.

Maandag:
Jachtschotel = ovenschotel met rundvlees en goudreinetten ( keuzemenu)

Dinsdag:
Spaghetti  (keuzemenu)

Spaghettisaus
Spaghettisaus

Woensdag:
Gebakken aardappelvierkantjes met rauwe witlof en kipschnitzels

Donderdag:
zelfgemaakte pizza

Vrijdag:
Oosterse currygehaktstoof  (keuzemenu)

Zaterdag :
(oven ) patat met erwten en zalm uit oven of snacks

Zondag:
Soep met ………..

 

 

 

 

 

