Na de voorjaarsvakantie waarin de hele week ( en de week ervoor )  er niet van kwam een blog te schrijven wil ik jullie zoals gewoonlijk weer een weekmenu voorschotelen. Leuk om te horen dat sommigen onder jullie het menu al misten  🙂

4 Nieuwe kookmagazines ( Foodies , Jamie, Delicious)  geven me weer nieuwe inspiratie vooral rond de wintergroenten die nu nog volop in de winkel liggen. Een kleine koolraap heb ik gekocht bij de natuurwinkel en ga die verwerken in de knollenstamppot met knolselderij en zoete aardappel e.d.  , ben benieuwd. Als het lekker is zal ik het recept op de weblog zetten.
Maar ook de “gouwe ouwe ” zoals witlof met ham en kaas uit de oven komt aan bod, daar vroegen ze hier thuis om.
Ook is er niet altijd tijd om uitgebreid te koken en haal ik recepten uit deze weblog want ondertussen is er al een hele collectie gerechten daarop verschenen.

Kip tandoori
Kip tandoori

Maandag:
Zoete knollenstamppot met winterpostelein en vlees ( keuzemenu)

Dinsdag:
Kiptandoori met rijst ( keuzemenu)

Woensdag:
Witlof met ham en kaas uit de oven met aardappelpuree

Donderdag:
Spaghetti met rucola-slamelange met fetakaas en pijnboompitten

Vrijdag:
Rundergoulash met pasta, brood of rijst ( keuzemenu)

Zaterdag :
(oven)patat met erwten en sla en snacks of vis

Zondag:
Aardappelsoep met basilicum en bosui en zelfgemaakte croutons van oud brood en focaccia (brood)

001

