Als je deze foto’s bekijkt krijg ik enorme heimwee naar de mooie zomerse dagen waarop er lekker buiten gegeten en gedronken kan worden.
Genieten van het weer en eten , ja daar mag je best eens aan terug denken en er naar uitkijken.

Dit was in mei.
Borrelen op het buitenterras en genieten van de Pinot Gris ( witte wijn uit Frankrijk) met bruschetta van zwarte olijven en toast erbij. Daarna heerlijk asperges gegeten met ham en ei.

mei-juni 2013 155

mei-juni 2013 150

Op de camping is eten koken en  het tafelen   echt anders dan thuis.

koken in de caravan (oldtimer) op een 2 pitter.
koken in de caravan (oldtimer) op een 2 pitter.
Geserveerd op een  groen campingbord
Geserveerd op een groen campingbord

Met dit uitzicht daarbij , nou dat gaat echt wel lukken!

vanuit mijn voortent gezien
vanuit mijn voortent gezien

Hier was ik heerlijk een kleine week alleen aan het kamperen en kookte lekker voor mezelf. Lezen, muziek luisteren , fietsen en uitrusten. Als dat niet geweldig is.
Ben dan wel blij met mijn mobieltje  hoor, app \sms dan wel zo nu en dan . Soms komt er een vriendin koffie drinken of mijn man komt een avondje en eten we gezellig samen. Juist als je en vol sociaal leven hebt en een ( druk )  gezin is dit echt bijzonder om te doen, aanrader!

Zalmsalade. lekker praktisch op de camping.
Zalmsalade. lekker praktisch op de camping.
De ( eet ) buitentafel
De ( eet ) buitentafel
