Nu de dagen wat donkerder en mistig zijn en de natuurkleuren veranderen in prachtige herfsttinten , krijg ik weer zin om te kokkerellen. Na de verhuizing was dat wat weg, maar het komt weer terug gelukkig!
Vooral de stoofpotten en geroosterde groenten etc trekken me erg aan.
De keukeninrichting  inspireert met niet zo, maar kan er wel goed in werken. Straks wordt hij verbouwd en dan kan ik even heel weinig vrees ik. Nu de keuken gezellig maken met verse producten  en kruiden en een radiootje erbij ( dat werkt bij mij) dan gaat het wel goed komen.

_DSC0140

Maandag :
Gebakken krieltjes met broccoli en kippenvleugeltjes uit de oven. ( uitgekozen door dochter , tja die heeft herfstvakantie)

Dinsdag:
Lasagne met aubergine , courgette , paprika, roma-tomaatjes, verse basilicum en mozzarella ( vegetarisch)

Woensdag:
Hutspot met bio. runder gehaktballen

Donderdag:
Shoarmavlees met paprika, pitabroodjes, knoflooksaus  en sla

Vrijdag:
Tagliatelle met avocado, spinazie  en gerookte zalm

Zaterdag :
(oven )patat , gebakken zoete aardappel, snacks, erwten en ijsbergsla met bosui, komkommer en ei.

Zondag:
Uiensoep met dakje bladerdeeg en kaas.

