Herfstvakantie , iedereen thuis (  zelf mag ik wel wat werken )  maar een andere week dan gewoonlijk in ieder geval. Onze kleinzoon komt logeren en we hopen de tuin te kunnen doen en wat andere klussen. Heerlijk wandelen in het Arboretum hier in Wageningen en een boek te lezen bij de houtkachel trekt me ook wel aan. Genieten van de”gewone”dingen van het leven. Daar hoort ook genieten van eten bij wat mij betreft. Stoofpot staat op het menu , hutspot weer voor de eerste keer en een etentje eind van de week met een vriendin. Dat wordt een wildmenu: Patinaak, flespompoen ,  kastanjes, hertenfilet etc. ( geïnspireerd door de herfstfolder van de Lidl, echt de moeite waard om daar eens in te kijken)  Nou,  daar kan ik me dan op uit leven 🙂  .

_DSC0106
Arboretum Wageningen

Maandag:
Hutspot met slagers rookworst en zelfgemaakte appelmoes 

 

Dinsdag:
Lasagne  met rucola-sla of komkommer

Woensdag:
Krieltjes in schil uit oven met kipbraadlapjes ( kipdijfilet) en rauwe witlofsalade

Donderdag:
Speltpannenkoeken met appel, ananas en spek ._DSC0856

Vrijdag:
Boeuf Stroganof ( runvleesstoofpot) met rijst

Zaterdag:
Feestje met buffet, aanschuiven dus.

Zondag:
Wildmenu met flespompoen  ( gekregen van zus) , pastinaken, hertenfilet etc.

_dsc0044

 

