Nu de temperatuur weer wat lager is , kook ik graag  stamp en-stoofpotten en ovenschotels. Dat wordt weer genieten deze week:  Hachee, zuurkoolovenschotel  en knolselderij frituren of uit de oven, echt lekker hoor!

Afgelopen dagen hard gewerkt aan mijn kookboek dat binnenkort uitkomt.
Deze week laten we 1 kookboek afdrukken om te kijken of het zo mooi en goed is en dan kunnen er meer besteld worden. Zelf ben ik ook heel benieuwd!

Maandag verzorg ik een lunch voor een groep collega’s  (10 ) , ook weer leuk om te doen. Daar heb ik vandaag al de pompoensoep voor gemaakt, dat rook weer heerlijk in de keuken.Helaas moet dan het zwemmen( mijn maandagse actie)  met een vriendin overgeslagen worden maar dat komt de week erna dan wel weer.

Maandag:
Zuurkoolovenschotel

Dinsdag :
Foeyounghai  met rijst en kroepoek

Woensdag:
Knolselderijfrietjes uit de oven met rauwe witlof en kipdijfilet

Gefrituurde knolselderij
Gefrituurde knolselderij

Donderdag :
Hachee met rodekool en aardappelpuree

Vrijdag:
Visstoofpotje met venkel en kabeljauw ( spar.nl)

Zaterdag:
(oven)patat met diepvrieserwten en snack of vis

Zondag:
Uiensoep met zoete aardappel

Uiensoep met zoete aardappel
Uiensoep met zoete aardappel

 

 

