Bieten en pastinaak heb ik al meegenomen uit de natuurwinkel, groenten van het seizoen. Lasagne is een verzoeknummer van mij dochter en haar vriend, die gaan we woensdag eten op mijn vrije dag.  Altijd weer lekker maar moet er wel tijd voor nemen om te maken. Dinsdag eet ik zelf niet mee ivm oudejaarsbijeenkomst van het werk en dan eten ze hier thuis een pizza. lekker makkelijk .
En vis wil ik echt elke week eten. Mocht er geen roodbaars zijn dan eten we een andere vissoort die goed verkrijgbaar is.

Maandag:
Bio.bieten met gebakken uitjes, gekookte aardappelen en bio.speklapjes

Dinsdag:
Pizza met komkommersla

Woensdag:
Lasagne  met rucola-sla met pijnboompitten

_DSC0140
lasagne

Donderdag:
Spitskool met kipshoarma en couscous

weblog juni 2014 096

Vrijdag:
Gebakken roodbaars met pastinaak-aardappelstamp en gekookte bospeen.

Zaterdag:
(oven)patat met erwten en gebakken kipfiletstukjes

Zondag:
Mosterdsoep (a.h. nl ) met meergranenstokbrood

